top of page
fotografisanje za licni brending

FOTOGRAFISANJE ZA LIČNI BRENDING

Kao fotografkinji za lični brend, moja misija jeste da osnažim i pomognem vlasnicama biznisa, preduzetnicama (i svima onima koji žele da upgrade-uju svoj lični brending), da ostvare iskrenu povezanost sa njihovom idealnom publikom.

 

Tome zapravo i služi fotografija za lični brending - ona predstavlja moćan alat koji omogućava da ispričate Vašu autentičnu priču i da privučete Vaše idealne klijente. Jer, složićete se, svi mi želimo da budemo zadovojlni - i mi i korisnici naših usluga/proizvoda.

 

S obzirom da sam i sama preduzetnica, potpuno razumem Vaše potrebe. Kao kreativna poslovna žena, prepoznajem dublju vrednost i značenje fotografija kao naratora raznolikih priča. Autentičnost se vratila na velika vrata poslovnog sveta a ocena onoga ko Vas posmatra i pokušava da shvati sa kim razgovara, formira se onim što objavljujete online. Ako ne objavljujete ništa - i to mnogo govori o Vašem ličnom brendu. To znam i sama, jer i sama kroz sve to prolazim. Kada znate šta želite da od sebe odašiljete svetu, vreme je da angažujete osobu koja će razumeti vaše potrebe i sentiment Vašeg ličnog brendinga i preneti ga vizuelno - profesionalnog fotografa.

Moj zadatak i umeće služe tome da što jasnije prenesete svetu Vaše vrednosti i načine na koji možete da pomognete ljudima koji Vas prate, kako biste i sami doživeli ekspanziju svog biznisa i ostvarili ciljeve koje ste, kao neko ko je pokrenuo biznis, i zamišljali.

Stubovi ličnog brendinga

Jedan od načina razvoja vašeg biznisa je građenje ličnog brendinga.

Ovo su jedne od ključnih stavki u tom procesu.

1

Autentičnost

2

Doslednost

3

Jasnoća

fotografisanje za licni brending

4

Vidljivost

5

Vrednosti

6

Prilagodljivost

01

Autentičnost

Autentičnost je osnova snažnog ličnog brenda. To podrazumeva da budete iskreni, pošteni i verni svojim vrednostima, uverenjima i svojoj ličnosti. Vaša publika treba da vidi "pravu" Vas u svemu što radite.

02

Doslednost

Doslednost u vašim objavama, aktivnostima i vizuelnom identitetu je od ključnog značaja. Vaš lični brend treba da ima uniforman i prepoznatljiv imidž na različitim platformama i interakcijama.

03

Jasnoća

Neophodno je imati jasnu i ubedljivu poruku ličnog brenda. Ljudi bi trebalo brzo da shvate ko ste, za šta se zalažete i koju vrednost nudite. Vaša poruka treba da bude sažeta i lako pamtljiva.

04

Vidljivost

Izgradnja ličnog brenda zahteva da budete vidljivi. Morate biti prisutni na društvenim medijima, u svojoj industriji ili zajednici. Podelite svoju stručnost i iskustva i redovno komunicirajte sa svojom publikom.

05

Vrednosti

Vaš lični brend treba da pruži vrednost vašoj publici. To može biti u obliku znanja, inspiracije, zabave ili rešenja njihovih problema. Što više vrednosti pružite, vaš brend postaje jači.

06

Prilagodljivost

Svet i Vaše lične okolnosti mogu da se promene, a Vaš lični brend treba da bude prilagodljiv. Važno je da se razvijate dok ostanete verni svojim osnovnim vrednostima. Budite otvoreni za učenje, rast i prilagođavanje Vašeg brenda po potrebi

Fokusirajući se na ovih šest stubova, možete razviti snažan i trajan lični brend koji odgovara vašoj ciljnoj publici. Javite se za konsultacije i dozvolite nam da Vam pomognemo u razvoju Vašeg ličnog brendinga, u onom vizuelnom delu u kojem smo stručni a koji će Vam olakšati svaki od navedenih stubova ličnog brendinga.

bottom of page